Prietena mea cartea

Inca de mic am avut o prietena foarte buna. Era in apropierea mea mai mereu. Era singura care tarziu in noapte imi spunea povesti despre taramuri fermecate, covoare zburatoare sau cavaleri neinfricati. Ea  m-a invatat multe, daruindu-mi si mie cate putin din vasta sa experienta . Prietena mea se numea cartea. Ea, de fiecare data cand ne intalneam, imi spunea o noua poveste, parca si mai interesanta decat cea precedenta. Foarte interesant era ca de fiecare data aceasta isi schimba infatisarea. Cartea, vechea mea pretena, cu coperti si pagini care de multe ori m-a pus pe ganduri.

Imi amintesc si acum, cand cu greu  gaseam o carte care sa-mi placa,  stateam ore in sir in librarii sau biblioteci pentru a gasi o carte care sa fie pe placul meu. In acea perioada eram doar un pustan, care nu avea nimic mai bun de facut. Ani au trecut iar timpul nu mai este atat de ingaduitor incat sa pot petrece ore in sir doar pentru a cauta o carte. De curand am descoperit librariile online, de unde foarte rapid  gasesti cartiile mult cautate. De cand am descoperit biblioteca litera.ro am redevenit pasionat de carti . Aici am gasit o serie de carti  care mi-au stanit cu adevarat curiozitatea.

Daca in copilarie „prietena” mea,  avea de fiecare data o alta infatisare, acum filele si copertiile s-au transformat in ecranul telefonului sau al tabletei.  Ebook-urile castiga din ce in ce mai mult teren in fata cartiilor clasice si asta pentru ca sunt mult mai practice. Gasesti rapid orice carte iti doresti, o achizitionezi, o descarci pe telefon si o ai cu tine pretutindeni. Poti citi in pauza de masa, in autobuz sau in fotoliul de acasa. Marturisesc ca si eu am fost captivat  de acesta noua infatisare a cartiilor. Se pare ca incet incet imi regasesc o vechie prietena, insa sub o alta infacisare, una care tine pasul cu societatea actuala si toate astea cu ajutorul librariei online litera.ro

Lasă un răspuns

