Usile fermecate

Intr-o zi eram acasa la unul dintre prietenii mei. Acesta mi-a marturisit ca ar vrea sa faca cateva schimbari prin apartament.

  – As vrea sa imi renovez apartamentul, dar nu vreau sa fac schimbari majore. Vreau  doar sa-i dau o noua infatisare .

 – La ce te-ai gandit ?

 – Inca nu stiu sigur. Ma gandeam sa vopsesc fiecare perete intr-o alta culoare. Ce crezi despre asta ?

 – Nu cred ca este o idee foarte inspirata.

Toata ziua m-am gandit ce ar putea modifica prietenul meu pentru a da un aer modern apartamentului . Si dintr-o data mi-am amintit.Vecinul de la parter si-a schimbat usiile, si parca, asa ca prin magie, apartamentul sau pare desprins din revistele de amenajari interioare.

La am sunat pe prietenul sa ii spun despre asta.

  • Salut ! Mi-a venit o idee cum putem transforma aprtamentul si asta foarte rapid si fara prea multi bani .
  • Cum ?
  • De Exclusive doors ai auzit ?
  • Nu !
  • Este o firma care confectionaza usi. Aseara m-am uitat pe saitul lor si au o multime de usi pentru interior. Intra si tu si vezi !
  • Foarte interesant ! Am sa arunc si eu o privire.
  • Si inca nu ai aflat totul, acestia ofera usi moderne de calitate germana la un pret foarte atractiv .

Dupa o saptamna merg din nou la prietenul meu . Parca, asa ca prin magie, apartamentul sau capatase o noua infatisare.

         -Ti am urmat sfatul , noile mele usi arata grozav .

         – Observ .

         – Imi place la nebunie  modelul pe care l-am ales.

– Sunt de acord .

– Acestea nu sunt simple usi, sunt usi fermecate.

Lasă un răspuns

