De ce este zâmbetul arma de top negociatorilor?

În fiecare conversație, fiecare cuvânt important începe cu un zâmbet. Fie că vrei să convingi pe cineva de ceva, fie că pur și simplu vrei să reciți o poezie, fiecare cuvânt cu o însemnătate ridicată începe cu un zâmbet. Iar oamenii care lucrează în departamente de comunicare sau vânzare cunosc foarte bine acest lucru, tocmai din acest motiv alegând să aibă grijă în fiecare moment al zilei de zâmbetul lor.

Și pentru că în fiecare conversație zâmbetul este extrem de important, există mereu următoarele două situații. Iar indiferent în care situație te afli, vizitele regulate la stomatologie sunt recomandate, acestea ajutându-te să ai un zâmbet minunat pentru o perioadă cât mai mare de timp.

1. Acea situație în care zâmbetul pe care îl afișezi este unul frumos, bine îngrijit și sclipitor.

Imaginează-ți că respectiva companie la care lucrezi te trimite să le vinzi noul produs pe care doar ce l-au lansat. Ajungi la întâlnire iar primul lucru pe care îl faci este să saluți persoana pe care trebuie s-o convingi să cumpere produsul și totodată zâmbești.

Dacă zâmbetul tău este unul strălucitor, vei emana mai multă încredere atât în tine, cât și în produsul pe care îl reprezinți, inducându-i deja în subconștient, cumpărătorului, că produsul de care va avea parte este unul de care se va bucura.

2. Acea situație în care zâmbetul pe care îl afișezi este unul mai puțin îngrijit.

Din nou ai de prezentat un produs pe care trebuie să-l vinzi și din nou te întâlnești cu un potențial cumpărător. Într-o astfel de situație ar fi recomandat să nu zâmbești, pentru că un zâmbet neîngrijit este un zâmbet ce nu poate convinge, însă chiar și așa, nimeni nu dorește să se afle în preajma unei persoane triste. Și vei fi catalogat ca fiind trist sau cu gândul către alte idei în urma faptului că nu zâmbești.

În cazul în care consideri că te afli în cea de-a doua situație, atunci vizita la cabinetul stomatologic trebuie să aibă loc astăzi! Încetează să mai amâni problemele pe care le ai astăzi, lăsându-le să se agraveze până mâine. Și indiferent că ai nevoie de un detartaj sau de un implant dentar, dentistul este persoana potrivită la care trebuie să apelezi.

Sunt foarte curios să văd din ce categorie faci parte așa că te invit să-mi povestești printr-un comentariu cum te-a ajutat pe tine una dintre vizitele avute la dentist, cum te-a ajutat pe tine zâmbetul în negocieri, etc.

227 de gânduri despre „De ce este zâmbetul arma de top negociatorilor?

  1. Un zabet frumos iti face o impresie foarte buna despre acea persoana. Iti inspira incredere, sinceritate si chiar daca esti mai putin fericita si comunicativa, iti revine optimismul si buna dispozitie, incerci sa nu o dezamagesti in demersul ei.
    Pe de alta parte, o vizita la dentist la 6 luni, e benefica pentru dinti si pentru sanatatea ta.multe boli, ale stomacului sunt legate de o masticatie dificila, din cauza danturii deteriorate. Nu mai spun nimic de neplacerile legate de respiratie..in cazul dintilor neingrijiti.

    • notadesubsol spune:

      Respiratia urat mirositoare este unul dintre cele mai dificile aspecte ale vieții și nu îi doresc nimănui să aibă parte de așa ceva. Le recomand tuturor, asa cum ai spus si tu, sa faca vizite regulate la dentist si sa aiba girja de sanatatea lor dentara!

  2. munteanu victor spune:

    eu nu am nevoie sa ma duc la dentist ca ma spal pe dinti in fiecare zi

    • notadesubsol spune:

      Victor, nu este de ajuns sa te speli pe dinti in fiecare zi. Din cand in cand este necesar un control stomatologic pentru a nu aparea niste probleme care tie iti pot fi insesizabile! Suna la 0765 449 033, fă-ți o programare la un control și vezi dacă trebuie să faci și ceva suplimentar pe lângă igiena zilnică…

  3. pentru mine a insemnat mult deoarece abia dupa aceea am inceput sa zambesc

    • notadesubsol spune:

      Cu toții suntem mai reticenți să zâmbim când avem probleme cu sănătatea dentară. Important e să vizităm o clinică stomatologică și să scăpăm de aceste rețineri pentru că avem numai de pierdut altfel…

  4. Eu ma aflu in categoria 1, am avut vreo 2 vizite pe la dentist pentru a-mi pune plomba. M-a ajutat in principal ca nu mai am dureri.

    • notadesubsol spune:

      Mă bucur că ai făcut alegerea de a scăpa de dureri și de a apela la o clinică stomatologică! Nu are rost să prelungești agonia degeaba. Când aveți probleme vizitați clinica stomatologică Dental Praxis și sigur se rezolvă 🙂

  5. Nelu Spirache spune:

    La dentist trebuie sa mergem periodic pentru ca este vorba de sanatatea noastra. In plus este vorba si de partea estetica,stiindu-se ca dantura influeteaza mult fizionomia fetei.Zambetul retinut ,fotogenic creaza o stare de buna dispozitie de incredere.care are o mare influienta asupra unui partener de afaceri si nu numai.

    • notadesubsol spune:

      Eu, unul, foarte rar am văzut fotografii reușite fără zâmbete largi, tocmai de aceea susțin și eu ideea ta legată de chipul fotogenic… Buna dispoziție poate fi de multe ori echivalentă cu niște dinți perfecți așa că mi se pare normal să avem grijă de ei și să vizităm cabinetele stomatologice…

  6. Nicole Psh spune:

    Vizita la dentist m-a facut sa capat mai multa incredere de sine si m-a ajutat foarte mult in societate.

    • notadesubsol spune:

      Increderea este elementul cheie pentru care trebuie vizitat un cabinet stomatologic. Tocmai de aceea eu iti recomand sa ii vizitezi pe cei de la Dental Praxis. Au clinica in sectorul 6 si se vor purta cu tine exact asa cum iti doresti: cu profesionalism. Intra pe site-ul lor si afla mai multe!

  7. Zambetul chiar conteaza !

  8. Alina spune:

    Vizita la stomatologie mi-a fost benefica pentru montarea unui aparat dentar pentru a avea o dantura frumoasa!

  9. Florin Valentin spune:

    Ultima data cand am avut contact cu domeniul stomatologiei, a fost in urma cu cateva saptamani la o clinica stomalogica. Mi-am montat un aparat dentar, fara de care zambetul meu ar fi aratat „fals”.Inainte de aceasta interventie am mai apelat la stomatolog pentru un implant dentar si niste punti dentare. Toate aceste interventii au avut menirea de a-mi face zambetul cat mai larg si frumos, pentru a impresiona la munca.

  10. Anca spune:

    Vizitele la stomatologie a schimbat viata familiei mele. Chiar daca era vorba de aparat dentar, implant dentar, punti dentare sau alte probleme,clinica de stomatologie este foarte bine pregatita pentru a-si ingrijii pacientii. Mergeti cu incredere la stomatolog.

    • notadesubsol spune:

      Să înțeleg că dumneavoastră sunteți unul dintre pacienții Dental Praxis? Dacă da, atunci mă bucur enorm să aud toate acestea pentru că astfel îmi dați dreptate: clinica Dental Praxis e formată din profesioniști adevărați!

  11. mariana suciu spune:

    Bineinteles ca un zambet transmite o energie pozitiva si parca usureza sau ajuta in conversatie, la un interviu, sau la o prezentare.Sunt de parere insa, ca in situatia in care din orice motiv nu putem ajunge la dentist , e suficient si un zambet in care sa nu se vada neaparat toti dintii.Asta nu exclude vizita ulterioara la dentist.

    • notadesubsol spune:

      Eu, unul, tind să nu fiu de acord. Este ca și cum nu ai mai face curățenie în bucătărie pentru că nu se mai observă dacă stingi lumina 🙂 Sănătatea dinților tăi este foarte importantă, fapt pentru care recomand vizitele la clinica Dental Praxis! Nu are rost să prelungești o situație neplăcută când totul e foarte ușor de rezolvat…

  12. catalin anghel spune:

    Imi place foarte mult modul in care ai scris articolul si chiar m-ai convins sa imi fac o programare! Felicitari!

    • notadesubsol spune:

      Mă bucur mult, Cătălin, că nu am vorbit în van! Să îți faci acea programare pentru că o faci pentru tine, nu pentru că am scris eu un articol. O faci pentru sănătatea și pentru zâmbetul tău!

  13. elena spune:

    Vizita la o clinica stomatologica sau cabinet stomatologic este,dupa parerea mea obligatorie.Lucrez in vanzari,loc unde zambetul este obligatoriu…..si nu orice fel de zambet…..zambetul stralucitor ,luminos,curat.Pentru asta e nevoie de o dantura curata si ingrijita.

    • notadesubsol spune:

      Asta înseamnă că faci parte din prima categorie de oameni pe care i-am prezentat eu și mă bucur pentru asta. Data viitoare, dacă vrei, îi poți vizita pe cei de la Dental Praxis să vezi ce minuni pot să facă pentru tine!

  14. Nicholas spune:

    In mediul de afaceri imaginea este foarte importanta. Un zambet frumos ajuta in mod pozitiv, starneste simpatie si incredere, de aceea este esential sa vizitam o clinică stomatologica profesionista pentru servicii de ingrijire dentara.

  15. Ilie Băă spune:

    Vizita la stomatolog este importanta pentru sanatatea noastra deoarece zambetul este o importanta in viata noastra. Imi ingrijesc dantura prin periere si vizite la stomatologul meu lunar, el imi spune mereu ce trebuie sa fac in legatura cu dantura mea .

Lasă un răspuns

